jueves, 8 de enero de 2015

Com comunicar?

Un cop visualitzat el següent vídeo, el qual està a aquest enllaç:


Vam dur a terme la següent activitat, amb un full vam avaluar a aquest noi per a veure si era un comunicador eficaç o no durant la seva exposició.

Els criteris d'avaluació eren els següents:
  • 01. GESTUALITAT
  • 02. MIRADA
  • 03. VOLUM I ENTONACIÓ
  • 04. RITME I PRONÚNCIA
  • 05. VESTUARI
  • 06. ORDRE I ESTRUCTURA
  • 07. VOCABULARI
  • 08. SINTAXI
  • 09. CLAREDAT I CONCISIÓ
  • 10. DENSITAT INFORMATIVA
  • 11. MITJANS DE SUPORT
  • 12. CONCLUSIÓ
  • 13. DOMINI DEL TEMA
  • 14. ATENCIÓ I INTERÈS
  • 15. TEMPS

I els nivells eren tres:
  • ASSOLIT
  • POC ASSOLIT
  • NO ASSOLIT
A continuació us adjunto unes fotografies de la fitxa:




Els meus resultats van ser els següents:

Captura de pantalla de la pàgina
Com comunicar
Al comparar-ho, per saber si ho havia fet correctament, em va sortir el següent:

Captura de pantalla de la pàgina
Com comunicar

Tal com es veu a l'última imatge, només vaig encertar sis. Tot i això, estic contenta amb aquesta activitat perquè t'ajuda  a reflexionar i a fixar-te en els comunicadors, si ho fan correctament o no, un exemple és que fins ara no donava importància a la vestimenta, ja que no era un criteri d'avaluació que tenia present quan pensava en un bon comunicador, però al veure com va vestit el noi (amb pantalons trencats i xancles) m'he adonat que és molt important, un altre exemple és la rellevància del feedback, ja que no pot seguir igual amb la teva exposició si el públic no t'està prestant atenció.També, cal esmentar que hem de relacionar aquesta activitat amb el decàleg del bon comunicador. Finalment, haig de dir que aquesta activitat ens va ajudar a mi i a la meva companya a preparar la nostra exposició d'Identitat i Territori


Informació extreta de: http://www.upc.edu/slt/comcomunicar/curso.php?idCurso=oral , de la qual destaco el següent document:

    • 50 consells pràctics per fer exposicions eficaces: 

No hay comentarios:

Publicar un comentario