domingo, 4 de enero de 2015

Qui sóc jo?

Una de les primeres activitats a realitzar de l'assignatura de COED, va ser respondre a la pregunta: Qui sóc jo?

Per tant, vam utilitzar la descripció.

La meva redacció va quedar de la següent manera:

QUI SÓC JO?

Sóc una noia de 17 anys que visc amb els meus pares a un poble anomenat Caldes de Montbui (al costat de Barcelona).

Actualment, estic estudiant Educació Infantil, ja que és la feina que un futur m'agradaria realitzar. 
Tinc la cara rodona, el cabell marró, els ulls també marrons i una estatura estàndard.

M'agraden molt els nens i aquest és el motiu pel qual estudio Educació Infantil. També, m'encanta veure pel·lícules i sortim amb les amigues.

Finalment, el que no m'agrada gaire és fer matemàtiques i el fet que siguíitímida.

Aquesta descripció, li van donar a un company de classe i aquest, va escriure 5 adjectius i em va fer una pregunta.

Els 5 adjectius van ser:

  • Tímida
  • Senzilla
  • Vocacional
  • Simpàtica
  • Generosa
I la pregunta:

Quines aficions/hobbies tens a part de les dues esmentades?

En conclusió, crec que fer aquesta activitat és una bona manera per conèixer-nos a nosaltres mateixos, ja que pocs cops em descric a mi mateixa i penso en com sóc, i a més a més, per conèixer els companys de la classe.
Personalment, la meva descripció crec que es pot millorar bastant, ja que em centro molt en el fet dels estudis i no pas en com sóc jo. Crec que es podria millorar parlant de la meva personalitat, per exemple dient que sóc una persona tímida a l'hora de parlar amb algú que no conec o a l'hora de parlar en públic, tot i que quan agafo confiança em deixo portar i sóc jo mateixa, o un altre exemple és que m'agrada molt la fotografia, tant fer fotos com que em facin fotos, etc. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario